25 Kasım 2014 Salı

Aykut Kocaman


Çoçukluğumda Fenerbahçeli olmasına rağmen sevdiğim enden futbolculardan bir tanesidir Aykut Kocaman. Çakallıkları olsa da bu boktan futbol dünyasında diğerlerine göre yine efendi sayılabilecek bir karakteri olduğunu düşünüyorum. Tabi benim gibi ince bir sinsiliği de var oda gözden kaçmıyor. Aslında yapmamak gerekiyor ama dediğim gibi diğerleri ile kıyasladığımız zaman yinede iyidir.
Fakat benim Aykut Kocaman denilince aklıma bunların hiç birisi gelmez. Onun ne zaman ismi geçse benim tvye ilk çıkışım gelir. Şimdi burada sanki Acun Ilıcalı'ymışın gibi yazdım da sadece bir kere çıkmıştım zaten. Aykut Kocaman ismi geçtiği zaman, ne Fenerbahçeyi şampiyon yapmışlığı nede Konyaspora teknik direktör oluşu gelir. Aykut Kocaman denilince hala Babamın başı ağrıdığı zaman taktığı, Annenim örmüş olduğu, bizim evin demirbaşı gibi bir şey olan siyah -beyaz şapka ile Star tv de Aykut Kocaman İstanbulspor 'da oynarken benim arkada maymun gibi zıplayışım gelir. Maç sonu bir hevesle eve gelmiştim. '' Tv ye çıktım, tv ye çıktım''  diye eve girmiştim bir heyecanla. Spor haberleri başlayana kadar kapattırmamıştım Star tvyi. O arkada gözüktüğüm 3 saniyeyle büyük hava atmıştım mahallede. Tabi çoçuktum o zamanlar, şimdi o İstanbulsporum amk. Onlar yüzünden hem yıllar boyunca amatörde kaldık hemde polisten bir jop yemiştim. Böyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder