27 Ekim 2014 Pazartesi

Çile !!

Son zamanlarda özellikle genç arkadaşların yazdıklarına bakıyorum da bir '' çile '' muhabbetidir gidiyor. Bayrampaşa için çok çile çektik, çekiyoruz falan. Hayır siz bu çileleri çekerken biz neredeydik onu anlamıyorum. Siz hangi ara bu çileleri çektiniz, ne çilesi çektiniz. Daha takımın dün farkına varmış adamlar gelmiş çileden, arma tutkusundan bahsediyor. Her zaman insanların bu semtin takımını sevmesi için uğraştım. Zamanından da, paramdan da feragat ettim. Fakat hiç bir zaman ben daha çok seviyorum, sen daha az seviyorsun muhabbetlerine girmedim. Bunu yazma amacımda o değil. Bu işi sahiplenmeleri hoşuma gidiyor ama bu takım için çok uğraşmış insanları görmezden gelmek kendilerini ön plana çıkarmak durumunda olan bazıları var. Herkes semtinin takımını sevsin, hatta benden daha çok sevsin ama severken bokunu çıkarmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder