19 Haziran 2018 Salı

Cafer Aydın

Şampiyon olduktan sonra bana Cafer Aydın ile devam edeceğimizi söylediklerinde pek ihtimal vermemiştim. Çünkü çok saçmaydı. Başarısız diye ligin sonlarına doğru takımdan '' gönderdiğin '' hocayı şampiyon olduktan sonra tekrar takımın başına getirmek çok saçma bir durum olsa gerek. En azından benim için öyle. Şirketini batıran bir müdürü gönderip, sonra şirket düzlüğü çıktığı zaman tekrar şirketin başına getirmek ne kadar mantıklı ise bu da onun kadar mantıklı bir hamle. Gerçi '' gönderdiğin '' dedim ama Cafer Aydın çoğu kişinin bildiği gibi zaten hiç gitmedi ki takımından. Böyle bir şey kimin nasıl aklına geldi bilmiyorum ama gerçeklerin geçte olsa elbet duyulduğu Bayrampaşa gibi bir yerde kimden neyi saklıyorsunuz. Bu yapıldı da ne oldu onu da anlamış değilim. Madem adamın arkasındasınız niye böyle alengirli işlere girilir. İnsanları aldatmak değil midir bu ? Ben açıkçası Antalya'daki Kemerspor maçına kadar böyle bir durum olduğunu bilmiyordum. Antalya'daki maça gittiğimden yan yana maç izlediğimiz zaman anladım durumu. Keza final maçında yine tribündeydi. Böyle bir şey daha önce başka yerlerde olmuş mudur bilmiyorum ama ilkleri yaşamak için bizim buralarda takılmanız yeterli. Çok değişik, çeşitli adamlar görebilirsiniz.
3. ligde 2. olarak aldığı takımı son maçta play - off'a atabilmiş bir hocanın 2. başarılı olması nasıl beklenir ? Zaten bu sene hedef kesinlikle ligde kalmak olmalı. 1. lig, süper lig gibi hedefler şov amaçlı olur. Kaldı ki çoğu oyuncusunu göndermiş bir kulübün yeni baştan kurulan bir takımla bütçesinin kat kat üstündeki takımlarla şampiyonluk yarışı pek olası gözükmüyor. Zaten Cafer Aydın'ın hoca olarak böyle bir durumu kaldıracağına da ihtimal vermiyorum ki geçen sene gördük. Direk çıkma adına heyecanlanırken neredeyse play - off'a kalamıyorduk. 2 . lige çıkmamızdaki en büyük etkenin futbolcular olduğunu düşünüyorum. Ortaya karakter koymasalardı kesinlikle çıkamazdık. Cafer Aydın uğruna bu oyuncuların harcanmasını da kabullenemiyorum. İskelet kadro korunup, kaliteli bir kaç oyuncuyla bu seneyi kurtarabilirdik. Hiç bir oyuncu babamın oğlu değil. Adamların işi bu, öyle katıksız sadakat beklemem ben hiç bir oyuncudan ama vefa denen bir olay var. Haklı haksız takımın kaptanı Bülent Kocabey ayrılıyor yahu bir teşekkür mesajı yayınlar insan. Bu işlerin bu kadar zor olmaması gerekiyor.
Futbolcularla, taraftarla ilişkisi sıfır olan bir hocanın bu takıma ne katacağını hep beraber göreceğiz. İnşallah bu yazdıklarımda yanılıp, rezil olurum ben razıyım. Bizim önceliğimiz kulübümüz. Oymuş, buymuş benim isimlerle, şahıslarla işim yok. Herkes gelip, gidici önemli olan kulüptür. Karar alanların şahsı ego ve kibirlerini bir kenara bırakarak öyle karar almasında yarar var. Kulübün menfaati neyse o yapılmalıdır, şahısların değil. Yönetimin yapmış olduğu, bence 2. lige çıkmaktan daha önemli olan borçları bitirme durumu 2. lige çıkmakla beraber sarsılmaması lazım. Borç durumu şu anda kulüplerin en büyük düşmanı. Menajerlerden, saçma sapan transferlerden uzak durulmalı. Az ama, kaliteli oyuncular alınmalı.
Son olarak Cafer Aydın ile yola devam etmenin büyük yanlış olduğunu düşünüyorum. Daha zaman varken bu işten vazgeçilmeli. Kredisi sıfır olarak başlayacak lige. İnşallah olmaz ama ilk kötü gidişte homurtular başlayacak. Böyle bir risk neden alınır hala anlamış değilim. Takımımız hakkında hayırlısı olsun demekten başka şu anda yapacak bir şeyimiz yok. İnşallah istedikleri gibi gider. Kötü bir durumu düşünmek bile istemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder