2 Şubat 2015 Pazartesi

Tıpkısının Aynısı Kızlar


Ben bu Türk kızlarını anlamıyorum kardeşim. Zaten anlasam bu durumda olmazdım, neyse. Ulan birisi bir moda diye bir şey çıkartıyor bütün kızlar fotokopi gibi aynı şeyleri giyiyor. Etrafa bakıyorum böyle tabela gibi yazılı şapkalarla, hepsinde siyah tayt ve kısa bir mont ile onlarca kız var. Banamı denk geliyor diyorum ama yok arkadaş her yerdeler. Bundan bir kaç sene önce Benetton bir araştırma yapmıştı Türk kızlarının moda anlayışıyla ilgili. Hani şu gittiğimiz zaman götümüzün düştüğü Bağdat caddesindeki kızları '' tek tip '' bulmuşlar. Birbirinin aynısı yüzlerce kız var demiş adamlar. Lan olum iyi kötü bir stiliniz olsun ama sizin olsun yahu.
Gerçi ben şimdi niye atarlandım böyle onuda anlamadım ama ne bileyim gerildim birden ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder